Camperreis door Australië

1 mei 2017

Welkom op ons reisblog bij Reislogger!

Wij gaan deze website weer gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Australië. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan (opnieuw) aan voor onze mailinglijst!

We vertrekken dinsdag 23 mei 2017 vanaf Schiphol met vlucht SQ323 en na de overstap met vlucht MI801.

Om 11.15 uur vliegen we via een overstap in Singapore naar Darwin, Australië. 12½ en 5 uur vliegen met 2½ uur overstap.

Volgens schema landen we 24 mei 14.45 uur in Darwin. We missen dan 7½ uur tijd, die krijgen we weer terug op de terugweg.

We gaan met een campervan een deel van Australië ontdekken. Eerst een rondje in het tropische noorden.

7 juni vliegen we door naar Cairns aan de oostkust en vervolgen we onze route naar uiteindelijk Brisbane.

's Middags 6 juli vliegen we vanaf Brisbane via Singapore naar Amsterdam, met de vluchten SQ236 en SQ324, 7 juli 's-morgens zijn we dan weer in Nederland.

De kaartjes geven alvast een indruk van onze tocht, we rijden dan 5000 á 6000 km.  (zie foto's)

1. Levien van Vlimmeren:
    7 mei 2017
    In ieder geval lekker genieten
  2. Carry:
    Fijne reis!
  3. Franca.:
    7 mei 2017
    Goede vlucht en geniet weer van al het moois wat er te zien valt, dan geniet ik met jullie mee.
  4. Peter en Rita:
    7 mei 2017
    Fijne reis en veel plezier.
  5. Elisabeth:
    7 mei 2017
    Graag zal ik je verslag lezen, ik ben benieuwd.
  6. Gon en Nico:
    7 mei 2017
    Dat worden veel mooie kilometers. De voorpret kan alvast beginnen.
  7. Harry:
    hoi arno,

heb je wel voldoende oude bokma bij je voor die kilometertjes?
    fijne reis
  8. Norman & Annemieke:
    8 mei 2017
    Heel veel plezier, lieve pa en ma! Geniet er enorm van en pas goed op elkaar. X
  9. Jeanne en joop wilders:
    8 mei 2017
    We wachten met spanning af hoe de reis gaat verlopen.
  10. Mario and Rere:
    9 mei 2017
    Hi zus en Arno niet lang te gaan voordat we jullie zien en zal je binnekort bellen voordat jullie vertrekken
  11. Gea:
    9 mei 2017
    Dat ziet er weer spectaculair uit
  12. Thijs Stroeks:
    15 mei 2017
    Hoi Arno en Christien, heel veel reisplezier, veilige en voorspoedige vluchten gewenst. Geniet ervan!
  13. Etienne en Anny:
    20 mei 2017
    We wensen jullie een hele fijne vakantie en/of reis?
    We wachten op jullie gezellige reisverhalen .........
  14. Toos:
    23 mei 2017
    Heeeeeel veel plezier geniet er van
  15. Christien:
    24 mei 2017
    We zijn aangekomen in Singapore, goede reis gehad.
    Over 2 uur door naar Darwin.
  16. Franca.:
    24 mei 2017
    Fijn dat de reis tot zo ver goed verlopen is, nu nog het laatste "stukje", dat gaat ook vast lukken.
  17. Christien:
    24 mei 2017
    Goed aangekomen in Darwin.
    Verblijven nu 2 nachten aan het Waterfront in het Vibe hotel.
  18. Franca.:
    24 mei 2017
    Is dus gelukt het laatste " stukje", nu lekker bijkomen in het hotel. Veel groetjes.
  19. Mario and Rere:
    24 mei 2017
    goed te horen dat de reis is goed verlopen en enjoy Darwin