Welkom

21 mei 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Opnieuw welkom op ons reisblog !

Wij gaan deze website weer gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar de Verenigde Staten. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! (Eventueel sta je nog op deze lijst van de vorige reis.)

We vertrekken dinsdag 21 mei 2019 om 11.00 uur vanaf Schiphol. Via een overstap in Chicago landen we om 17.53 uur in Las Vegas. (inclusief 9 uur tijdverschil)

Donderdag 23 mei halen we onze camper op bij Cruise America en onze trip kan beginnen.

Vrijdag 21 juni vliegen we terug en komen zaterdagmorgen weer aan op Schiphol.

Tot ziens op ons Reisblog,

Arno en Christien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lida:
    13 mei 2019
    Lijkt me wel een hele trip met veel km's. Wij wensen jullie veel plezier en geniet er van en uiteraard blijven we graag op de hoogte!!!
  2. Franca.:
    13 mei 2019
    Spannend, ben benieuwd wat deze reis jullie weer gaat brengen. Ik volg het met plezier, maar eerst een heel goede vlucht gewenst en veilig aankomen in Las Vegas.
  3. Bas en Berry:
    14 mei 2019
    Een heel goede reis en roadtrip en we volgen jullie. Liefs van ons.
  4. Leo Dekkers:
    14 mei 2019
    Een prettige en mooie reis toegewenst
  5. Mario and Rere:
    14 mei 2019
    Hi Arno and Christien, we will follow the travelblog again with great intrested and don't gamble in Las Vegas LOL
    Groetjes van Mario and Rere
  6. Peter en Rita:
    14 mei 2019
    We hopen dat jullie een goede en fijne reis maken. Veel plezier en we zullen jullie volgen.
    Groetjes Peter en Rita
  7. Maria en Alf:
    14 mei 2019
    Looking forward to hear about your travels as usual. We are having an interesting time visiting Petra yesterday you can see a few photos on FB. Groetjes Maria en Alf 😘
  8. Dick Ringelberg:
    14 mei 2019
    Leuk dat jullie weer een vakantieblog gaan maken, Arno en Christien. Ik lees en zie het graag. Veel vakantieplezier!
  9. Toine en Maria:
    15 mei 2019
    Weer een grote onderneming. Goede vlucht en een fijne rondreis.
    Groetjes
  10. Wim en Mieke Tomà:
    16 mei 2019
    Laat de casino's maar links liggen, jullie hebben de Jackpot al, n.l elkaar. Veel reisplezier, we gaan het weer met jullie beleven.
  11. Guido&Lydeke:
    23 mei 2019
    Wat zullen jullie veel moois zien in de natuurparken! Ik volg jullie ook op deze trip weer graag😊
  12. Gerda Van de Goolberg:
    24 mei 2019
    Geniet van al het moois, en heel veel plezier 😘😘