Onze reis naar Zuid Afrika.

10 februari 2016

Welkom op ons reisblog bij Reislogger!

Na onze reis door Nieuw Zeeland gaan we deze website ook weer gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Zuid Afrika. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

(Ook als je, 2 jaar geleden, je voor Nieuw Zeeland al had aangemeld !)

We vertrekken dinsdag 23 februari 2016 vanaf Schiphol. Om 10.10 uur vliegen we met KLM in 11½ uur rechtstreeks naar Kaapstad.

We gaan met een campervan Zuid Afrika ontdekken. De geplande route schat ik op zo'n 5000 km. Zie het kaartje.

De start is in Kaapstad en het eindpunt in Johannesburg, vanaf daar vliegen we op 6 april 's-avonds terug, 's-morgens 7 april zijn we dan weer in Nederland.

1. Margriet:
    12 februari 2016
    Ga genieten, ik lees het wel!
  2. Leo Dekkers:
    12 februari 2016
    Ik hoop dat jullie dezelfde ervaringen mogen beleven als wij gehad hebben tijdens onze reis door Zuid Afrika
  3. Hedwig van Laanen:
    Hele fijne reis
  4. Guido&Lydeke:
    12 februari 2016
    Goede reis en een mooie tijd in ZA gewenst!
  5. Toos:
    12 februari 2016
    Een mooie vakantie wens ik jullie en kom weer heelhuids en gezond terug ik ga jullie missen
  6. Monique Hoogenboom:
    12 februari 2016
    Wat leuk, heel veel plezier gewenst!
  7. Antoinette:
    Heel veel plezier!!
  8. Carry:
    12 februari 2016
    Geniet ervan. Het is zooooo mooi!
  9. Mimi van Erp:
    12 februari 2016
    Prachtig land, geniet er van. Nu nog aan het voorbereiden?
  10. Franca.:
    12 februari 2016
    Goede reis, geniet van al het moois en weer veilig thuis komen.
  11. Levien van Vlimmeren:
    12 februari 2016
    Geniet van de reis ,wij hebben ook een rondreis gehad het is er ontzettend mooi.
    Geniet er van
  12. Annemieke:
    Lieve Pa en Ma,
    Ga enorm genieten van al het moois dat jullie daar gaan zien. Natuurlijk gaan we jullie ook missen, maar gunnen jullie een prachtige vakantie.
    Liefs van alle Mookies
  13. Arno:
    12 februari 2016
    Genieten gaan we zeker doen!
    De voorbereiding is zo goed als rond, nog 11 nachtjes slapen.
  14. Mario and Rere:
    12 februari 2016
    Hi Arno en zus we hope jullie hebben een fabulous holiday and as the NZ trip we look out to your SA blogs

love from both of us and we will give you a ring closer to your departure date
  15. Peter en Rita:
    veel plezier
  16. Maria en Alf:
    14 februari 2016
    Hoi Christien en Arno geode Reis heel veel plezier. We look forward to the blogs. Xx
  17. Laura en Rene:
    14 februari 2016
    Ik wens jullie alvast een prachtige tijd in ZuidAfrika en ga jullie blog zeker volgen. Veel plezier! ( en ondertussen hou ik onze stemgroep wel onder controle, Christien :).)
  18. Toine en Maria:
    14 februari 2016
    Een mooie en fijne reis, weer een heel avontuur. Groetjes
  19. Etienne en Anny:
    Dat wordt genieten !!
    Goeie reis.
  20. Elisabeth:
    14 februari 2016
    Hallo, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  21. Erna:
    14 februari 2016
    Hele fijne vakantie van ons.
  22. Hans Mulders:
    15 februari 2016
    Goede reis en veel plezier.
  23. Wim van Heusden:
    18 februari 2016
    Ik kon je niet meer persoonlijk een fijne reis wensen omdat je al we vertrokken vanmorgen.
    Fijne vakantie en geniet er maar van.
    Blijf wel waakzaam.
  24. Lida:
    22 februari 2016
    Lieve C & A, na een heerlijk etentje gisteravond, de laatste dingetjes van daag nog gedaan, liggen jullie vlg. ons nu op bed om bijna aan jullie grote reis naar Z-Afrika te beginnen. Wij wensen jullie een heel fijne reis en geniet ervan samen. En leg mooie dingen vast, zodat wij er hier ook een beetje van kunnen genieten. Pas goed op jullie spullen en maak er wat van. ;-)
    Liefs Dick en Lida
  25. Mario and Rere:
    23 februari 2016
    Hi Arno & Christien have a good flight to SA and look forward to the first blogs from Capetown xxx
  26. Christien:
    23 februari 2016
    Iedereen bedankt voor de goede wensen voor onze reis.
    Over 2 uur vliegen we, we zijn er klaar voor !
  27. Erna:
    Een hele goede vlucht.
  28. Franca.:
    23 februari 2016
    Een heel goede vlucht en volop genieten!
  29. Kees.:
    Goede reis