Reacties
Reacties 101 - 137 van 137
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim van Heusden | Arno en Christien, Als dat maar goed gaat. Ik heb… | 28 feb. '16 |
| Franca van de Goolberg | Spannend zeg in die taxi en dit is nog maar het begin… | 27 feb. '16 |
| Mimi van Erp | Ik heb genoten van jullie trektocht door Kaapstad.… | 26 feb. '16 |
| Franca van de Goolberg | Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en… | 26 feb. '16 |
| Lydeke | Arno en Christien, wat hebben jullie al veel gezien… | 25 feb. '16 |
| Annemieke | Ik heb genoten van alle mooie foto's! | 25 feb. '16 |
| Annemieke | Je nieuwe camera doet goed werk pa! | 25 feb. '16 |
| Annemieke | Prachtig! Pas goed op met z'n tweeën, maar geniet… | 25 feb. '16 |
| Kees. | Goede reis | 23 feb. '16 |
| Franca van de Goolberg | Een heel goede vlucht en volop genieten! | 23 feb. '16 |
| Erna | Een hele goede vlucht. | 23 feb. '16 |
| Arno en Christien | Iedereen bedankt voor de goede wensen voor onze reis.… | 23 feb. '16 |
| Mario and Reremoana | Hi Arno & Christien have a good flight to SA and… | 23 feb. '16 |
| Lida | Lieve C & A, na een heerlijk etentje gisteravond,… | 22 feb. '16 |
| Wim van Heusden | Ik kon je niet meer persoonlijk een fijne reis wensen… | 18 feb. '16 |
| Hans Mulders | Goede reis en veel plezier. | 15 feb. '16 |
| Erna | Hele fijne vakantie van ons. | 14 feb. '16 |
| Elisabeth | Hallo, ben benieuwd naar jullie ervaringen. | 14 feb. '16 |
| Etienne en Anny | Dat wordt genieten !! Goeie reis. | 14 feb. '16 |
| Toine en Maria | Een mooie en fijne reis, weer een heel avontuur. Groetjes | 14 feb. '16 |
| Laura en Rene | Ik wens jullie alvast een prachtige tijd in ZuidAfrika… | 14 feb. '16 |
| Maria en Alf | Hoi Christien en Arno geode Reis heel veel plezier.… | 14 feb. '16 |
| Peter en Rita | veel plezier | 14 feb. '16 |
| Mario and Reremoana | Hi Arno en zus we hope jullie hebben een fabulous… | 12 feb. '16 |
| Arno | Genieten gaan we zeker doen! De voorbereiding is zo… | 12 feb. '16 |
| Annemieke | Lieve Pa en Ma, Ga enorm genieten van al het moois… | 12 feb. '16 |
| Levien van Vlimmeren | Geniet van de reis ,wij hebben ook een rondreis gehad… | 12 feb. '16 |
| Franca van de Goolberg | Goede reis, geniet van al het moois en weer veilig… | 12 feb. '16 |
| Mimi van Erp | Prachtig land, geniet er van. Nu nog aan het voorbereiden? | 12 feb. '16 |
| Carry | Geniet ervan. Het is zooooo mooi! | 12 feb. '16 |
| Antoinette | Heel veel plezier!! | 12 feb. '16 |
| Monique Hoogenboom | Wat leuk, heel veel plezier gewenst! | 12 feb. '16 |
| Toos | Een mooie vakantie wens ik jullie en kom weer heelhuids… | 12 feb. '16 |
| Lydeke | Goede reis en een mooie tijd in ZA gewenst! | 12 feb. '16 |
| Hedwig van Laanen | Hele fijne reis | 12 feb. '16 |
| Leo Dekkers | Ik hoop dat jullie dezelfde ervaringen mogen beleven… | 12 feb. '16 |
| Margriet Pijnenburg | Ga genieten, ik lees het wel! | 12 feb. '16 |


- Nico Bouwhuizen: Wij hebben mee genoten van…
- Maria en Alf: You must be just about on…
- Erna: Heb genoten van jullie verslagen.…
- Mimi van Erp: Ook weer fijn om thuis te…
- Etienne en Anny: Oost west Thuis best ....…
Alle reacties »