Reacties

Reacties 151 - 200 van 214

Naam Reactie Datum
Franca van de Goolberg Leuk, dit heeft niemand, zuinig op zijn. 15 jun. '23
Franca van de Goolberg Weer eens iets anders je planten zo ophangen 😃. 15 jun. '23
Franca van de Goolberg Prachtig hoesje Christien ! ( ook prachtige foto’s… 15 jun. '23
Margriet Pijnenburg Chiang Mai vond ik ook een mooie stad. Ad kocht er… 15 jun. '23
Arno en Christien Foto van het hoesje staat er nu op. 15 jun. '23
Antoinette Wat een enorme trap!! Zou ik wel even mee bezig zijn.… 15 jun. '23
Mookie Heerlijk verslag. Beeldend beschreven 15 jun. '23
Mimi van Erp Dat lekkere eten bevalt jullie wel zo te lezen. Het… 15 jun. '23
Toos Heerlijk dat lekkere eten 😋😋. En die bloemen… 15 jun. '23
Margriet Pijnenburg Allemaal zo herkenbaar! Wij hebben de “slangentrap”… 15 jun. '23
Nico Bouwhuizen Die biertjes gaan er wil in bij Arno. 14 jun. '23
Erna Postema Heel verstandig ff je eigen plan trekken. Er is toch… 14 jun. '23
Garmt en Jannie. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, nu op naar… 14 jun. '23
Erna Postema Weer mooi geschreven, lijkt wel of ik er zelf ben.… 14 jun. '23
Toine en Maria na zulke inspanningen ben je toe aan vacantie.gr.… 14 jun. '23
Margriet Pijnenburg Fietstocht hebben we toen wel gedaan, spannend en… 14 jun. '23
Margriet Pijnenburg Ayutthaya vond ik toen ook heel indrukwekkend, jammer… 14 jun. '23
Mimi van Erp Lekkere sapjes en zo nu en dan in het zwembad. Heerlijk… 14 jun. '23
Mimi van Erp Gelukkig zijn er wat verschillende activiteiten, zodat… 14 jun. '23
Franca van de Goolberg Wat dacht je ik moet nog wat beweging hebben, kom… 14 jun. '23
Franca van de Goolberg 79 verdiepingen, ik moeten niet aan denken, maar jullie… 14 jun. '23
Franca van de Goolberg Een mooi begin van een mooie reis, leuk dit weer “mee… 14 jun. '23
Antoinette Het leest heerlijk weg, alsof ik erbij ben!😘😘 14 jun. '23
Marian Bouwhuizen En nog tijd overhouden om ons mee te laten genieten… 14 jun. '23
Mario and Reremoana Just some more Buddhist temples to come and you will… 14 jun. '23
Maria en Alf Leuk om te lezen. Ik denk dat jullie niet verhongerd… 14 jun. '23
Mario and Reremoana Looks all great and the blog is up and running. Enjoy… 13 jun. '23
Toine en Maria spannende reis en prachtige foto,s. leuk om te lezen.genietse. 13 jun. '23
Lida Het belooft wat! Geniet en ik geniet mee van jullie… 13 jun. '23
Lida Wauw❣️ 13 jun. '23
Mimi van Erp Dat was even invoegen wat parkeren en warm eten betreft.… 13 jun. '23
Erna Postema Leuk om te lezen. Ik denk dat jullie niet verhongerd… 13 jun. '23
Marian Bouwhuizen Have a good time!! 13 jun. '23
Antoinette Leuke foto’s! 13 jun. '23
Monique Heel veel plezier samen! Leuk om mee te kunnen lezen… 13 jun. '23
Wilhelmus Van de Sande Denk aan je kilo's Arno!!! 13 jun. '23
Laura en Rene Een goed begin...... Veel plezier samen en lekker… 13 jun. '23
Wim van Heusden Het roept bij ons weer warme herinneringen op. Mooi… 13 jun. '23
Margriet Pijnenburg Ha ha driemaal is toch scheepsrecht! Vroeg opstaan… 13 jun. '23
Wilhelmus Van de Sande Belangrijker is dat jullie het leuk vinden! Mooie… 12 jun. '23
Arno en Christien We hebben inderdaad een probleem met wifi en/of reislogger.… 12 jun. '23
Mario and Reremoana That is a pity is it the wifi in Thailand? Don't… 12 jun. '23
Arno en Christien Het lukt niet om tekst en foto's te uploaden… 12 jun. '23
Mario and Reremoana Have a great holiday and look forward to some nice… 12 jun. '23
Maria en Alf Wat leuk om jullie weer te kunnen volgen. Goede reis… 11 jun. '23
Jacqueline Hele fijne vakantie samen . Muts Sjakske 10 jun. '23
Henny Hele fijne reis 10 jun. '23
Peter en Rita Fijne vakantie en geniet er maar van. 10 jun. '23
Wim van Heusden Fijne vakantie en je zult het beleven als een van… 9 jun. '23
Mookie Voor jullie alle 5 een hele veilige reis en heel veel… 9 jun. '23

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »