Reacties
Reacties 151 - 200 van 214
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Franca van de Goolberg | Leuk, dit heeft niemand, zuinig op zijn. | 15 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | Weer eens iets anders je planten zo ophangen 😃. | 15 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | Prachtig hoesje Christien ! ( ook prachtige foto’s… | 15 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Chiang Mai vond ik ook een mooie stad. Ad kocht er… | 15 jun. '23 |
| Arno en Christien | Foto van het hoesje staat er nu op. | 15 jun. '23 |
| Antoinette | Wat een enorme trap!! Zou ik wel even mee bezig zijn.… | 15 jun. '23 |
| Mookie | Heerlijk verslag. Beeldend beschreven | 15 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Dat lekkere eten bevalt jullie wel zo te lezen. Het… | 15 jun. '23 |
| Toos | Heerlijk dat lekkere eten 😋😋. En die bloemen… | 15 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Allemaal zo herkenbaar! Wij hebben de “slangentrap”… | 15 jun. '23 |
| Nico Bouwhuizen | Die biertjes gaan er wil in bij Arno. | 14 jun. '23 |
| Erna Postema | Heel verstandig ff je eigen plan trekken. Er is toch… | 14 jun. '23 |
| Garmt en Jannie. | Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, nu op naar… | 14 jun. '23 |
| Erna Postema | Weer mooi geschreven, lijkt wel of ik er zelf ben.… | 14 jun. '23 |
| Toine en Maria | na zulke inspanningen ben je toe aan vacantie.gr.… | 14 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Fietstocht hebben we toen wel gedaan, spannend en… | 14 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Ayutthaya vond ik toen ook heel indrukwekkend, jammer… | 14 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Lekkere sapjes en zo nu en dan in het zwembad. Heerlijk… | 14 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Gelukkig zijn er wat verschillende activiteiten, zodat… | 14 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | Wat dacht je ik moet nog wat beweging hebben, kom… | 14 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | 79 verdiepingen, ik moeten niet aan denken, maar jullie… | 14 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | Een mooi begin van een mooie reis, leuk dit weer “mee… | 14 jun. '23 |
| Antoinette | Het leest heerlijk weg, alsof ik erbij ben!😘😘 | 14 jun. '23 |
| Marian Bouwhuizen | En nog tijd overhouden om ons mee te laten genieten… | 14 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Just some more Buddhist temples to come and you will… | 14 jun. '23 |
| Maria en Alf | Leuk om te lezen. Ik denk dat jullie niet verhongerd… | 14 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Looks all great and the blog is up and running. Enjoy… | 13 jun. '23 |
| Toine en Maria | spannende reis en prachtige foto,s. leuk om te lezen.genietse. | 13 jun. '23 |
| Lida | Het belooft wat! Geniet en ik geniet mee van jullie… | 13 jun. '23 |
| Lida | Wauw❣️ | 13 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Dat was even invoegen wat parkeren en warm eten betreft.… | 13 jun. '23 |
| Erna Postema | Leuk om te lezen. Ik denk dat jullie niet verhongerd… | 13 jun. '23 |
| Marian Bouwhuizen | Have a good time!! | 13 jun. '23 |
| Antoinette | Leuke foto’s! | 13 jun. '23 |
| Monique | Heel veel plezier samen! Leuk om mee te kunnen lezen… | 13 jun. '23 |
| Wilhelmus Van de Sande | Denk aan je kilo's Arno!!! | 13 jun. '23 |
| Laura en Rene | Een goed begin...... Veel plezier samen en lekker… | 13 jun. '23 |
| Wim van Heusden | Het roept bij ons weer warme herinneringen op. Mooi… | 13 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Ha ha driemaal is toch scheepsrecht! Vroeg opstaan… | 13 jun. '23 |
| Wilhelmus Van de Sande | Belangrijker is dat jullie het leuk vinden! Mooie… | 12 jun. '23 |
| Arno en Christien | We hebben inderdaad een probleem met wifi en/of reislogger.… | 12 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | That is a pity is it the wifi in Thailand? Don't… | 12 jun. '23 |
| Arno en Christien | Het lukt niet om tekst en foto's te uploaden… | 12 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Have a great holiday and look forward to some nice… | 12 jun. '23 |
| Maria en Alf | Wat leuk om jullie weer te kunnen volgen. Goede reis… | 11 jun. '23 |
| Jacqueline | Hele fijne vakantie samen . Muts Sjakske | 10 jun. '23 |
| Henny | Hele fijne reis | 10 jun. '23 |
| Peter en Rita | Fijne vakantie en geniet er maar van. | 10 jun. '23 |
| Wim van Heusden | Fijne vakantie en je zult het beleven als een van… | 9 jun. '23 |
| Mookie | Voor jullie alle 5 een hele veilige reis en heel veel… | 9 jun. '23 |


- José Klaassen: Ik heb nu pas jullie blog…
- José Klaassen: Goed idee van die Thai’s,…
- Garmt en Jannie.: Bedankt voor alles. wij hebben…
- Toine en Maria: het was mooi en leuk om mee…
- Antoinette: Op het moment dat ik dit…
Alle reacties »