Reacties
Reacties 101 - 150 van 214
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Erna Postema | Wat indrukwekkend! En dan die begraafplaats!! Ppff… | 18 jun. '23 |
| Toine en Maria | waw wat een reis,compliment aan christien voor de… | 18 jun. '23 |
| Antoinette | Als je daar staat en je laat op je inwerken wat daar… | 18 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Wederom prachtige foto’s. Wij hebben toen een stukje… | 18 jun. '23 |
| Marloes | Klinkt allemaal erg goed! Leuk om met jullie mee te… | 18 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Stupa’s en Buddha’s, lekker eten en zorgeloos… | 18 jun. '23 |
| Laura en Rene | Weer genoten van jullie verhaal en foto’s. Jullie… | 18 jun. '23 |
| Maria and Alf | As usual your story writing of the day’s events… | 18 jun. '23 |
| Lida | Een druk programma vandaag. En dan die temperatuur..… | 17 jun. '23 |
| Lida | Na zo’n trip lijkt mij een Thaise Massage heerlijk.… | 17 jun. '23 |
| Lida | Dit is? | 17 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Nice photos 📸 and you both look great and enjoying… | 17 jun. '23 |
| Erna Postema | Weer veel gezien zie ik wel. Wel lekker om met 36… | 17 jun. '23 |
| Mookie | Ik dacht dat de eerste reactie niet geplaatst was.… | 17 jun. '23 |
| Mookie | Gezellige, happy foto! Je staat er goed op, ma! | 17 jun. '23 |
| Mookie | Wat een gezellige foto! Je staat er leuk op ma.🤩 | 17 jun. '23 |
| Mookie | Pa heeft je lekker vast!😉😊 Hij ziet er gelukkig… | 17 jun. '23 |
| Mookie | Dat ziet er mooi uit! | 17 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Sukhothai een prachtig park, ik heb er bij de uitgang… | 17 jun. '23 |
| Mimi van Erp | Een welverdiende massage. Zijn er genoeg rustmomenten? | 17 jun. '23 |
| Henny | Prachtige reis , leuk om zo met jullie mee te genieten | 17 jun. '23 |
| Maria and Alf | An amazing trip to see how others live and their cultures.… | 17 jun. '23 |
| Erna Postema | Weer mooi verhaal. Dat jij nog fut heb om nog een… | 17 jun. '23 |
| Erna Postema | Heerlijk toch ff wat uitslapen en je eigen plan trekken.… | 17 jun. '23 |
| Erna Postema | Wat een mooi hoesje Christien! Christien je hebt een… | 17 jun. '23 |
| Erna Postema | Dat lijkt mij echt lekker na zo’n lange dag een… | 16 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Your fire engine bus are like copy's from the… | 16 jun. '23 |
| Antoinette | Wat ik ook van Thijs begrepen had, is dat het een… | 16 jun. '23 |
| Toos | Heerlijk toch die Thaise massage kun je straks ook… | 16 jun. '23 |
| Franca van de Goolberg | Zo’nThaise massage kan je wel gebruiken na alles… | 16 jun. '23 |
| Margriet Pijnenburg | Niet nat gespetterd door de badende olifanten? De… | 16 jun. '23 |
| Arno en Christien | Het lekkere Thaise bier heet Singha ! | 16 jun. '23 |
| Kees | Hallo het gaat jullie goed daar maar ik hoor niks… | 16 jun. '23 |
| Mookie | Mooie verhalen en foto's. Geniet ervan! | 16 jun. '23 |
| Eva | Leuke verhalen oma! Veel plezier nog! 😃 | 16 jun. '23 |
| Lida | Wat een belevenis ook deze dag weer. Of ik er zelf… | 16 jun. '23 |
| Lida | Lief en fijn geschilderd. Je hebt echt iets aparts… | 16 jun. '23 |
| Lida | Jij schrijft dat het verzadigingspunt qua tempels… | 16 jun. '23 |
| Lida | Als ik het goed begrijp, zijn Gerda en Twan de jonkies.… | 16 jun. '23 |
| Lida | Schel verlicht. Doen je ogen zeer van?! | 16 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | I changed our profile | 15 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | I agree it can be very tyring organised trips and… | 15 jun. '23 |
| Mario and Reremoana | Beautiful photos and I remember those little stalls… | 15 jun. '23 |
| Garmt en Jannie. | Prachtige reis verhalen, wij genieten ervan,, maar… | 15 jun. '23 |
| Antoinette | Ik geef jullie groot gelijk dat je een dagje rustig… | 15 jun. '23 |
| Toine en Maria | prachtige foto,s.lijkt me zeer vermoeiend,maar een… | 15 jun. '23 |
| Marian Bouwhuizen | Wat een indrukken doen jullie op. Groetjes uit Auxerre | 15 jun. '23 |
| Marian Bouwhuizen | Weer een geweldig verhaal.. of we er bij zijn....… | 15 jun. '23 |
| Michiel | Klinkt goed hoor. Geniet ervan 🇹🇭 👍🏻 | 15 jun. '23 |
| Laura en Rene | Alweer een mooi verhaal en prachtige foto's.… | 15 jun. '23 |


- José Klaassen: Ik heb nu pas jullie blog…
- José Klaassen: Goed idee van die Thai’s,…
- Garmt en Jannie.: Bedankt voor alles. wij hebben…
- Toine en Maria: het was mooi en leuk om mee…
- Antoinette: Op het moment dat ik dit…
Alle reacties »