Reacties
Reacties 101 - 150 van 236
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annemieke | Mooi!😍 | 6 jun. '19 |
| Annemieke | Jullie zien er goed uit! Genieten geblazen.... | 6 jun. '19 |
| Annemieke | Wat een geweldig park is het toch! | 6 jun. '19 |
| Coby | Wat een prachtige foto's en boeiende verhalen. | 6 jun. '19 |
| Mimi van Erp | Bryce is net een gekantklost landschap. Goed idee… | 6 jun. '19 |
| Arno en Christien | We blijven in Bryce, doen het vandaag rustig aan.… | 6 jun. '19 |
| Antoinette | Indrukwekkende foto’s! Geniet er nog van. | 6 jun. '19 |
| Franca van de Goolberg | Wat een prachtige foto’s en een variatie aan landschap… | 5 jun. '19 |
| Toos | Iedere dag spannend wat jullie ons laten zien , blij… | 5 jun. '19 |
| Toos | Schitterende foto's en jullie zien er zelf ook… | 5 jun. '19 |
| Arno en Christien | Leuk te horen dat jullie ons verhaal zo meelezen,… | 5 jun. '19 |
| Lida | Wat een geweldig mooie foto's hebben jullie meegestuurd.… | 5 jun. '19 |
| Erna | Prachtig wat jullie allemaal ondernemen! Petje af.… | 5 jun. '19 |
| Leo Dekkers | Jammer dat ik die reis niet aan het maken ben | 5 jun. '19 |
| Elisabeth | Prachtige foto's, mooie kampeerplaatsen. | 5 jun. '19 |
| Michiel | Wat is het daar toch mooi 🤩. Heel veel plezier… | 5 jun. '19 |
| Mimi van Erp | Verdrietig bericht uit Nederland laat je ook voelen… | 5 jun. '19 |
| Margriet Pijnenburg | Het blijft boeiend, onvoorstelbaar dat er zoveel diverse… | 5 jun. '19 |
| Mario and Reremoana | Amazing pictures en heel mooie photo's van jullie… | 5 jun. '19 |
| Erna | Wat hebben jullie al veel gezien! Prachtige foto's… | 4 jun. '19 |
| Wim van de Sande | mooie foto's hoor. Nog een fijne voortzetting... | 4 jun. '19 |
| Antoinette | Klinkt goed! Een prachtigen reis. Wat een indrukwekkende… | 2 jun. '19 |
| Dick Ringelberg | Wow, wat een strakke plaat, Arno! | 2 jun. '19 |
| Dick Ringelberg | =hagedis | 2 jun. '19 |
| Mimi van Erp | Proficiat met jullie dochter. Gewoon hier in Nederland… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Ja hoor, de gulden snede past precies. | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | De sony DSC is van mij de sony SLT A 58 is van Arno,… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | We maken allebei foto,s die van op de weg zijn van… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Dank je Toine , dit is ook voor onze oude dag , kunnen… | 2 jun. '19 |
| Laura en Rene | Proficiat met de verjaardag van jullie dochter. Wij… | 2 jun. '19 |
| Franca van de Goolberg | Wat een geweldige reis, jullie hebben al heel wat… | 2 jun. '19 |
| Lida | Niet iedereen zijn verhaal is inspirerend. En misschien… | 2 jun. '19 |
| Lida | Grappig! ik keek eerst naar het stuk hout en de haak… | 2 jun. '19 |
| Lida | WAUW!! | 2 jun. '19 |
| Margriet Pijnenburg | Elke dag weer anders, het moet voelen alsof je al… | 2 jun. '19 |
| Toine en Maria | je maakt veel werk van je reisverslag.mooi om te volgen.de… | 2 jun. '19 |
| Maria and Alf | Looks as if your trip is not boring always unexpected… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Het is hier prachtig, zo anders dan Nederland. Ik… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Die kregen we er gratis bij ieder type camper heeft… | 2 jun. '19 |
| Mario and Reremoana | Mooie omgeving and prachtige photo's en in een… | 2 jun. '19 |
| Mario and Reremoana | What is that dog doing in the door window of your… | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Jazeker! | 2 jun. '19 |
| Toos | Schitterende foto's | 2 jun. '19 |
| Arno en Christien | Toos, heb je de mooie foto's al bekeken!? | 1 jun. '19 |
| Toos | Kort verhaaltje Christien 😉niet gewend van jou… | 1 jun. '19 |
| Margriet Pijnenburg | Alweer een boeiend verslag. We hebben hier nu ook… | 1 jun. '19 |
| Elisabeth | Gefeliciteerd met jullie dochter. Jullie maken een… | 1 jun. '19 |
| Arno en Christien | Op al die mooie plekjes is altijd wel iemand die zich… | 1 jun. '19 |
| Arno en Christien | Nee, nee, zelf gemaakt | 1 jun. '19 |
| Lida | Mooie natuur en mooie foto's. Jullie hebben nu… | 1 jun. '19 |

- Erna: Wat hebben jullie veel gezien…
- Franca van de Goolberg: Het zit er bijna op, wat…
- Antoinette: Wat een geweldige reis toch…
- Laura en Rene: Wat een circus dat Vegas…
- Arno en Christien: Dank jullie wel voor alle…
Alle reacties »