Reacties
Reacties 151 - 200 van 236
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lida | Stond er een fotograaf klaar om deze foto te maken? | 1 jun. '19 |
| Lida | Arno daar in de verte?? | 1 jun. '19 |
| Maria and Alf | Always very adventurous your holidays. You could do… | 1 jun. '19 |
| Toine en Maria | gaaf zo'n "reisje",kunnen die wandelingen… | 31 mei '19 |
| Laura en Rene | Klinkt weer goed! Rene is blij dat jullie het daar… | 31 mei '19 |
| Franca van de Goolberg | Wat een conditie hebben jullie, ik neem aan goed opgebouwd.… | 31 mei '19 |
| Wim van Heusden | Jullie reisverslag brengt ons in gedachten weer terug,… | 31 mei '19 |
| Margriet Pijnenburg | Met al dat geklim krijgen jullie een conditie die… | 31 mei '19 |
| Annemieke | Ik ben benieuwd geworden naar de foto's! | 31 mei '19 |
| Lida | Wat een mooie foto's laten jullie ons zien. Jullie… | 30 mei '19 |
| Lida | Winter in Amerika!! ;-) | 30 mei '19 |
| Mario and Reremoana | Heel mooie photo's and ja je verslag is in detail… | 30 mei '19 |
| Mimi van Erp | Christien, jij kunt wel reisgidsen gaan schrijven.… | 29 mei '19 |
| Arno en Christien | Leuk hoor, alle reacties, voor even een beetje weer… | 29 mei '19 |
| Franca van de Goolberg | Weer een belevenis rijker, op naar de volgende. Foto’s… | 29 mei '19 |
| Margriet Pijnenburg | Prachtige foto’s! Jullie vervelen zich geen moment,… | 29 mei '19 |
| Toine en Maria | prachtige foto.s giga dam,leerzaam verhaal.wat is… | 29 mei '19 |
| Annemieke | Prachtige lucht! | 29 mei '19 |
| Dick Ringelberg | Christien & Arno, het is soms net als een uitgezette… | 28 mei '19 |
| Ellen | Mooie reis Christien leuk om te lezen! Geniet er lekker… | 28 mei '19 |
| Erna | Weer een mooie dag gehad, zo ik hier lees. En weer… | 28 mei '19 |
| Laura en Rene | Alweer een mooi verhaal en prachtige foto's!… | 28 mei '19 |
| Mimi van Erp | Zomer-en winterpyama worden vermeld. Jullie zijn op… | 28 mei '19 |
| Antoinette | Wat een avontuur! Ik weet niet of ik er zo rustig… | 28 mei '19 |
| Maria and Alf | Well you certainly will have a lot to talk about when… | 28 mei '19 |
| Elisabeth | Jullie hadden vast niet op zulk weer gerekend, het… | 28 mei '19 |
| Margriet Pijnenburg | Wat een verschil van temperatuur, jullie zijn op alles… | 28 mei '19 |
| Franca van de Goolberg | Het weer werkt helaas even niet zo mee lees ik, maar… | 28 mei '19 |
| Marloes | Prachtige foto’s! | 28 mei '19 |
| Toine en Maria | gelukkig zijn jullie wel wat gewend.zo lang rijden… | 28 mei '19 |
| Michiel | Ziet er weer geweldig uit! | 28 mei '19 |
| Annemieke | Prachtig hier hoor! | 28 mei '19 |
| Franca van de Goolberg | Weer genoeg spanning voor vandaag dacht ik zo, er… | 27 mei '19 |
| Wim van de Sande | Voor regen, wind en kou hadden jullie niet zover hoeven… | 27 mei '19 |
| Toine en Maria | spannend om te lezen.prachtige foto's.klote weer.tornado'szeer… | 27 mei '19 |
| Elisabeth | jammer van de regen, we duimen voor zon. En, mooie… | 27 mei '19 |
| Mimi van Erp | Prachtige foto’s van death valley. Niet zo’n best… | 27 mei '19 |
| Antoinette | Zo maak je nog eens wat mee! Ik hoop voor jullie dat… | 27 mei '19 |
| Erna | Het zijn weer mooie verslagen, en prachtige foto's! | 27 mei '19 |
| Margriet Pijnenburg | Dank je wel weer voor dit gezellige verslag en mooie… | 27 mei '19 |
| Mario and Reremoana | Prachtige photo's en landschap en nu maar hopen… | 27 mei '19 |
| Mimi van Erp | Wat een andere wereld als je ver weg bent van Nederland.… | 26 mei '19 |
| Garmt en Jannie. | Wij zijn ook weer in het land na Bali en Singapore.… | 26 mei '19 |
| Franca van de Goolberg | Wat hebben jullie al weer veel gezien en dat in een… | 26 mei '19 |
| Margriet Pijnenburg | Zo te lezen is het puur genieten. Het weer is nu ook… | 26 mei '19 |
| Toine en Maria | ps. foto's gevonden.gr.M&T | 26 mei '19 |
| Toine en Maria | Zo zie je nog eens iets van de wereld.benieuwd naar… | 26 mei '19 |
| Toos | Ik lig heerlijk in bed in de beekse bergen waar we… | 25 mei '19 |
| Lida | Wat fijn dat de telefoons het weer doen en dat jij… | 24 mei '19 |
| Antoinette | Hoop voor jullie de komende tijd beter weer! Een zonnetje,… | 24 mei '19 |

- Erna: Wat hebben jullie veel gezien…
- Franca van de Goolberg: Het zit er bijna op, wat…
- Antoinette: Wat een geweldige reis toch…
- Laura en Rene: Wat een circus dat Vegas…
- Arno en Christien: Dank jullie wel voor alle…
Alle reacties »