Reacties
Reacties 51 - 100 van 209
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mimi van Erp | Dankzij de goede reisvoorbereiding kunnen jullie ook… | 8 apr. '14 |
| Arno en Christien | Ja Leo, dat wordt nog een hele klus om een film te… | 8 apr. '14 |
| Leo Dekkers | Arno en Christien, het is een leuke bezigheid jullie… | 8 apr. '14 |
| Lida | WAUW!!!! | 6 apr. '14 |
| Lida | Hebben jullie dit niet geprobeerd??? | 6 apr. '14 |
| Toos | Jij moet maar een boek gaan schrijven , ga ik nog… | 6 apr. '14 |
| Etienne en Anny | Wat leuk om zo de reactie te lezen van Mimi .....… | 6 apr. '14 |
| Mimi van Erp | Bij ons is het lente, bij jullie niet zo te lezen.… | 6 apr. '14 |
| Michiel | Nice picture. Zitten jullie erop? | 6 apr. '14 |
| Michiel | Wat een mooie plaatjes!! En helemaal voor jullie alleen.… | 5 apr. '14 |
| Michiel | Mooi meertje hoor! | 5 apr. '14 |
| Michiel | Jan paparazzi | 5 apr. '14 |
| Michiel | Ma de gekste! | 5 apr. '14 |
| Michiel | Beter dat! Mooi uitzicht, mooi weer, war wil je nou… | 5 apr. '14 |
| Miel | We beleven het weer helemaal mee en genieten van jullie… | 5 apr. '14 |
| Lydeke | heel sfeervol plaatje | 5 apr. '14 |
| Lydeke | Go, Christien! | 5 apr. '14 |
| Antoinette | Wat een prachtige foto's! Aan de lucht te zien… | 4 apr. '14 |
| Maria and Alf | We did this when we were there except our friend Eddie… | 4 apr. '14 |
| Bas en Berry | wederom dank voor de prachtige reisverhalen en dito… | 4 apr. '14 |
| Toos | Mooie verhalen ik geniet net zoveel als jullie en… | 3 apr. '14 |
| Wim | Arno, wat staat je been raar ? Of was je in beweging… | 3 apr. '14 |
| Mimi van Erp | Christine, wat ben je toch een goede verteller van… | 3 apr. '14 |
| Maria and Alf | The photo at the moment does not do it justice Thunder… | 3 apr. '14 |
| Annemieke | Ik vind deze het mooist! | 3 apr. '14 |
| Annemieke | Wauw! | 3 apr. '14 |
| Annemieke | Prachtig! | 3 apr. '14 |
| Lydeke | Wat een prachtige reis maken jullie! Ik blijf genieten… | 2 apr. '14 |
| Margot Schonewille | Wat een leuke verhalen en prachtige foto's!!!… | 2 apr. '14 |
| Toos | Frieten met vis het lijkt Nederland wel | 1 apr. '14 |
| Toos | Jeeee dat jij in die heli durft stoer hoor | 1 apr. '14 |
| Maria and Alf | Could not get much better. Glad the weather is clearing… | 1 apr. '14 |
| Maria and Alf | I was ad to hear you took the pilot! Ha ha | 1 apr. '14 |
| Mario and Reremoana | You had good weather so it would have been a great… | 1 apr. '14 |
| Arno en Christien | Ja mooi he Lida, diE heb ik gemaakt, de tijd is voorbij… | 30 mrt. '14 |
| Lida | hoi samen, een hele mooie foto, die ik zo zou willen… | 30 mrt. '14 |
| Mimi van Erp | Eindelijk zeehondjes! Die zandvliegen kun je missen… | 30 mrt. '14 |
| Mario and Reremoana | We loved that part of the South Island and enjoy the… | 30 mrt. '14 |
| Arno en Christien | Dit is echt een werkvakantie! Veel kilometers maken… | 30 mrt. '14 |
| Maria and Alf | That's what we like to see both relaxing with… | 29 mrt. '14 |
| Toos | Hier is de temperatuur ook 20/22graden morgen maar… | 28 mrt. '14 |
| Franca van de Goolberg | Wat lief, niet te geloven dat je dit zo meemaakt !… | 28 mrt. '14 |
| Wim | Die boog doet me een beetje aan aan Normandië denken.....… | 28 mrt. '14 |
| Lida | Robuust en indrukwekkend. Het lijkt wel een olifant… | 28 mrt. '14 |
| Ellen stadhouders | hoi arno en christien. Wat een reis! Geniet ervan,… | 26 mrt. '14 |
| Annemieke | Lijken de franse alpen wel! | 26 mrt. '14 |
| Annemieke | De techniek staat voor niets. Ik ben blij dat we jullie… | 26 mrt. '14 |
| Annemieke | Zeehonden....zeeleeuwen...... Even goed prachtig om… | 26 mrt. '14 |
| Mario and Reremoana | Hi zus when you describe Kaikoura it was goin back… | 26 mrt. '14 |
| Arno en Christien | Gewoon in Turkije gekocht anders verbrandt dat ouwe… | 25 mrt. '14 |


- Annemieke: Goede reis terug! Tot snel!…
- Lida: Hoi C&A, Jammer dat deze…
- Mimi van Erp: Heel veel dank voor het mooie…
- Wim van de Sande: Dat was een minder slot?…
- Lydeke: Jullie vormen met zijn tweetjes…
Alle reacties »